rpg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De stadsdiscotheek

4 plaatsers

rpg :: RPG :: De stad

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty De stadsdiscotheek

Bericht  Jules wo maa 18, 2009 12:10 am

Dé discotheek voor jongeren. Vanaf 16 jaar.
Jules
Jules

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Jules wo maa 18, 2009 12:13 am

Met Lucy naast zich liep Jules met gemak de discotheek in. Híj was oud genoeg, en dat was te merken. En Lucy.. daarvan namen ze aan dat ze ook 16 was. Daniel en Ellen zouden ze binnen tegemoet moeten lopen, zoals afgesproken.
Jules
Jules

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Daniel wo maa 18, 2009 12:14 am

Daniel was weer eens helemaal bezopen. Hij hing aan een meisje dat Celine heette, of was het Eline ? Of misschien Aline ? Ach, hij wist het nier meer... En het kon hem ook niks schelen. Ze had nogal een inkijk met dat shirtje, dus Daniel vond het allemaal best.
Daniel
Daniel

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 12:15 am

Ellen was al een tijdje aan het kijken of Lucy en Jules eraan kwamen. Ze was haar broer al lang uit het oog verloren. Waar blijven ze nou ! Ze wilde net naar de ingang lopen toen ze het hoofd van Jules zag. Snel gaf ze haar lege glas terug aan de barman en liep op hen af. "Yeey, het is dus gelukt ?!"
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 12:17 am

Lucy knikte blij. 'Hij vroeg niet eens mijn idkaart!' zei ze. Daarna kreeg ze Daniel in het oog, die nogal leek te wankelen. 'Hoelang zijn jullie hier nog wel niet?' vroeg ze verbaasd. Zelf dronk ze bijna nooit, en zeker niet op stap, ook al drong haar broer vaak nogal aan.
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 12:18 am

Ellen keek op haar horloge. "Ongveer een uur, hoezo ?" Vroeg ze. Ze had haar broer al een tijdje niet meer gezien en wist dus nog niet dat hij alweer ladderzat was.
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 12:20 am

Lucy wees naar de plek waar Daniel stond. 'Kijk eens daar' zei ze. Was hij gek geworden ofzo. Net één uur waren ze hier.
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 12:23 am

Ellen draaide zich snel om en keek. "Dit kan je niet ménen." Zuchtte ze hardop. "Gaan we weer hoor !" Ze stapte op hem af en trok hem van die slet weg. "Hoe haal je het in je hoofd !" Ze schold hem een beetje verrot en trok hem van de bar weg.
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 12:24 am

'Ahwww, Ellen, doe rustig joh,' grinnikte Lucy. 'Het is toch al te laat. Hij krijgt echt niks mee van wat je zegt,' zei ze, rondkijkend of ze Jules nog zag. Die was ook alweer verdwenen. Ja hoor.
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Daniel wo maa 18, 2009 12:24 am

"Oh, hoi Ellen !" Daniel zwaaide naar zijn zus die nogal snel op hem af kwam. Maar het werd al snel duidelijk dat ze niet echt vriendelijk zou zijn. Daniel wankelde met haar mee en zwaaide naar Celine, Eline of Aline. "Doeeei !"
Daniel
Daniel

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Jules wo maa 18, 2009 12:41 am

Jules was ondertussen overal en nergens heen gelopen en had zijn eerst biertje al achterover geslagen. Waar was iedereen? Normaal kwam hij allemaal bekenden tegen.. maar nu. Opeens werd hij op zijn rug getikt. Laura! 'Heey!' zei hij, best blij. 'HOOOOOOOOOOI!' riep Laura, gevolgd door een dikke knuffel. Ja ik ook van jou, Laura.
Jules
Jules

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Daniel wo maa 18, 2009 1:07 am

Daniel leunde tegen zijn zus aan en merkte niet eens dat ze hem een preek aan het geven was. Het was toch niet zijn schuld dat hij dorst had ?
Daniel
Daniel

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 1:09 am

Ellen hield haar broer stevig vast, anders lag hij vast en zeker op de grond. "Ik ben het echt beu, Dan. Je flikt dit echt altijd ! Denk je soms dat ik het leuk vind om telkens op jou te passen ? Ik wil ook een leuke avond hebben hoor."
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 1:15 am

'Misschien moet je hem naar huis toe brengen,' zei Lucy. 'Als een soort.. straf. Dat is het enige wat hij echt erg zou vinden op dit moment lijkt mij.' Wat anders moest hij erg vinden? En anders zou hij dit Ellen blijven flikken. Ze kende Daniel wel, die zou anders nooit stoppen.
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 1:32 am

"Ik weet niet. Nouja, dat zou ik wel moeten doen maar... Ik heb zelf nog niet een echt van deze avond kunnen genieten. Hij zoekt het maar uit." Ze hing hem weer op de schouders van Celinemens en trok Lucy mee naar de dansvloer. "En nu mag ik eens plezier hebben." Zei ze, opeens weer helemaal blij.
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 1:34 am

Lucy schoot in de lach. 'Ook goed, ook goed!' zei ze, waarna ze werd meegetrokken naar de dansvloer. 'Weetje zeker dat hij alleen kan blijven?' vroeg ze twijfelend toen ze nog eens naar hen keek.
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 1:39 am

"Hij is toch niet alleen ?" Gromde Ellen. Ze snapte niet wat hij in haar zag. Tieten, ja dat zag hij waarschijnlijk. Maar verder ?
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 1:40 am

'Ugh, nee, inderdaad. Hij's niet alleen. Maar alleen of met haar.. Dan kun je zelfs béter alleen zijn denk ik,' zei Lucy, het meisje, nouja, geval, bekijkend. Ze was dan wel ouder dan haar, zo gedroeg ze zich niet. Kleuter.
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Daniel wo maa 18, 2009 1:42 am

Opeens had Daniel Celine weer vast. "Hey Eline, nog wat drinken ?" Mompelde hij half onverstaanbaar. "Ik heet Celine, gekkie." Schaterde het meisje. "En ik denk dat jij al genoeg gehad hebt. We gaan even naar buiten." Celine Loodste Daniel mee naar buiten. Dit kwam haar goed uit. Ookal zag Daniel haar alleen staan als hij dronken was, dit zou haar imago wel wat opkrikken. Al gauw stonden de twee te zoenen op de parking.
Daniel
Daniel

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 1:44 am

Lucy stootte gauw Ellen aan. 'Eh Ellen, weet je zéker dat het goed gaat met haar..?' vroeg ze twijfelachtig. Wat een hoer was dat zeg. Waar gingen ze héén?
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 1:45 am

"Pfft, jongens. Zolang het tieten heeft is het voor hen allemaal best." Ellen keek nog even om en zag dat ze weg waren. "Nouja, natuurlijk niet alle jongens, maar Daniel in ieder geval wel." Ze moest opeens aan Jules denken. Zou die ook zo zijn ?
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 1:47 am

Lucy vond het maar vreemd allemaal, zo al na 1 uur, en vroeg zich ook af of dat Daniel het zelf gewild had. Hij was drónken. Mensen konden zo misbruik van hem maken. Waarom dronken mensen überhaupt alchool? Zo lekker was het ook weer niet.
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 1:51 am

Ellen probeerde haar broers probleem maar te vergeten. Het was tenslotte niet haar taak om erop te letten wat hij deed. Dat deed hij zelf maar.Ze wilde zelf een leuke avond hebben en danste gezellig op de muziek.
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Lucy wo maa 18, 2009 1:53 am

Vanuit haar ooghoeken zag ze Jules nog een biertje bestellen maar ze liet het maar gaan. Hij had heus wel wat verantwoordelijkheidsgevoel. Meestal dan. 'Ik denk dat we beter niet te lang blijven, anders dan gooit je broer zichzelf dadelijk nog van een brug af, of zo. En anders kunnen we niet meer film kijken straks!' (ja slaapdinges!!!)
Lucy
Lucy
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-03-09

https://rpgforsure.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Ellen wo maa 18, 2009 1:57 am

Ellen knikte. "Je hebt gelijk. En.. Ik geef het niet graag toe maar Daniel heeft de sfeer wel verpest." Ellen stopte halverwege haar uitleg omdat íemand aan haar kont zat. Snel draaide ze zich om en gaf de jongen een duw. "Blijf van me af, wil je ?" Ze had er nu echt genoeg van. Deze avond was vervloekt. "We gaan." Ze liep snel naar de uitgang en trof een zoenende Daniel aan. "Geweldig." Kon het nog erger ?
Ellen
Ellen

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 17-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De stadsdiscotheek Empty Re: De stadsdiscotheek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


rpg :: RPG :: De stad

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum